انجام فشارهای فشاری طاقت‌فرسا {به اندازه‌ی کافی} کافی است - این حتی سخت‌تر انجام ورم پای
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 39658
نویسنده : خبرنامه

 

با استفاده از ضربه های آرام، مناطق آسیب دیده را با روغن زیتون گرم و روغن نارگیل برای چند بار در روز ماساژ دهید. گذشته از اختلافات کوچک در تلفظ، نکات کوچک گرامری و انتخاب واژه های تا حدی متفاوت زبان انگلیسی در مناطق مختلف جهان به یک شکل صحبت می شود و انگلیسی زبان های جهان به سادگی میتوانند از طریق این زبان با هم ارتباط برقرار کنند. در این صورت فرد اتکای خود را از روی زانو از دست داده و نمیتواند تعادلش را حفظ کند. هنگام استفاده از این نوع وسایل مطمئن شوید که خیلی سفت به دور مچ بسته نشده باشند تا مایعات بتوانند بهطور طبیعی در دستها جریان پیدا کنند. مناسب ترین درمان برای هر فرد، با توجه به دلیل بروز این مشکل و وضعیت سلامتی او توسط پزشک تجویز می شود. این مشکل به این دلیل به وجود می آید که در یکی از رباطهای زانو نقص وجود دارد. اگر این صدا همراه با درد نباشد برای فرد مشکلی ایجاد نمیکند؛ اما اگر همراه با درد باشد باید جدی گرفته شود.

داروهای مسکن نیز میتوانند باعث ایجاد ورم شوند البته به شرطی که مصرفشان طولانی و بیش از حد باشد و منجر به نارسایی کلیوی شود بنابراین مصرف محدود و کم آنها باعث ادم نخواهد شد. گفته میشود علت عمده شیوع زانو درد در نوجوانان و جوانان ایرانی، رژیم غذایی نامناسب، مصرف غذاهای چرب با روغن های ناسالم، تحرک بدنی کم و سبک زندگی نادرست است. در ادامه با بهترین روشهای درمان خالی کردن زانو آشنا خواهید شد. با شل شدن عضلات چهار سر ران، پاها نیز خم می شوند و فرد احساس می کند که زانوهایش خالی شده است. علت سفتی و گرفتگی عضلات ساق پا چیست؟ از سایر علل رایج زانو درد میتوان به شکستگی، آسیبهای رباتی، سفتی مفصل به علت آرتریت، آسیبهای منیسک یا جابهجایی مفصل زانو را نام برد. همچنین عواملی مانند آسیبهای رباطهای زانو، ناپایداری پاتلوفمورال یا آسیب ناحیه پوسترولترال نیز باعث ناپایداری اولیه زانو و خالی کردن آن می شوند. سایر روشهای درمانی برای درمان خالی کردن زانو: اگر ناپایداری مفصل زانو و خالی شدن آن بهدلیل بروز مشکلاتی مانند آسیب در کشکک یا لقی کشکک زانو، آسیبهای تاندونها، رباطها، آرتروز و سایر مشکلات ساختاری باشد، پزشک متخصص ارتوپد برای درمان درد زانو از روشهای رایج این طب مانند اوزون درمانی، شاکویوتراپی، لیزرتراپی، مگنتتراپی یا درمانهای دستی استفاده خواهد کرد.

خالی شدن زانو در کودکان ممکن است به دلیل آرتروز زانو، پوکی استخوان یا روماتیسم مفصلی او باشد که باعث خم شدن ناگهانی زانو در کودک می شود و درد و خشکی زانو و بی ثباتی مفصل زانو را به دنبال دارد. در صورتی که زانو آسیب دیده باشد یا آرتروز داشته باشد در علم نوین مفاصل زانو بهم نزدیک میشود؛ در طب سنتی مشکل این افراد از خشکی زانوست نه از سردی آن. تعویض مفصل زانو: اگر علت ضعف زانو، وجود آرتروز باشد، باید از روشهای درمانی مناسب برای رفع این مشکل استفاده شود؛ اما در موارد شدیدتر غالبا از عمل جراحی برای جایگزین کردن مفصل زانو در این شرایط استفاده میشود. برای متوقف کردن پیشرفت این بیماری غالبا ناتوان کننده که مادام العمر همراه فرد است، تشخیص و معاینه علائم خفیفی که به تازگی بروز کرده اند نیز بسیار مهم است. ممکن است پزشک روی زانوی فرد فشار وارد کرده یا از او بخواهد حرکاتی مانند چرخاندن زانو، خم و صاف کردن آن را انجام دهد تا بتواند وجود هرگونه آسیب دیدگی در مفصل زانو را تشخیص دهد. پارگی رباطهای زانو: در اغلب موارد، علت ضعف زانو و ناپایداری مفصل زانو، آسیب دیدگی یک یا چند عدد از رباطهایی است که زانو را به صورت پایدار نگه میدارند.

پارگی مینیسک ها: منیسک های زانو، دو عدد غضروف شبیه به حرف c انگلیسی هستند که هم به عنوان ضربه گیر برای زانو عمل می کند و آن را پایدار نگه می دارد. بنابراین رفتار نامناسب با زانو در حین فعالیتهای بدنی و حتی استفاده زیاد از آن در سنین جوانی و پرتحرکی یا ورزش غیرصحیح، ضربه و ضعف عضلات ران باعث ساییده شدن غضروف میشود. حالا اگر عضلات اطراف زانو ضعیف باشند، نمی توانند استخوان زانو را به خوبی ثابت نگه دارند. نشستن در حالی که پاهایتان را بالا نگه داشتهاید، بهخصوص در پایان روز میتواند به تخلیه مایعی که در طول روز در پاهای شما جمع شده، کمک کند. این درمان معمولاً شامل درمان با روش فشرده سازی، مراقبت از پوست، ورزش و تخلیه دستی لنفاوی (MLD) است که در مجموع به عنوان درمان ترکیبی احتقان شناخته میشود. یکی دیگر از راههای مفید در کاهش درد و پیشگیری و یا درمان ترومبوز ورید عمقی و رفع خستگی پاها پوشیدن جوراب واریس است که در حین انجام کارهای ایستادنی و یا پشت میز نشستن طولانی مدت و در مورد سالمندان که بر روی صندلی می نشینند و یا در تخت تحرک زیادی ندارند ، حتما باید استفاده شود.زمانی که جوراب فشرده سازی (جوراب واریس) می پوشید مطمئن شوید که کاملا اندازه شما باشد.

مشاهده پُف در ناحیه صورت و اطراف چشم چنانچه با ورم بیش از اندازه در انگشتان دست، پا و مچ پا همراه باشد می­تواند از نشانه های بروز "پره اکلامپسی" بوده و کاملا جدی باشد. بهتر است بدانید انتخاب روش درمانی مناسب برای رفع احساس خالی شدن زانو، کاملا به علت ایجاد این عارضه در زانو بستگی دارد. این علائم شامل داغی، قرمزی یا درد پا، تنگی نفس، تورم همراه با تب، درد، فشار یا گرفتگی قفسه سینه، تورم فقط یک اندام است. شاید دیدن کسانی که بعد از کمی فعالیت دست بر زانوی خود میگذارند و با ماساژ دادن آن از درد بیامانش شکایت میکنند یا شنیدن صدای ناهنجار از خم و راست کردن پا برای شما آشنا باشد. مصرف مکملهایی که به صورت قرص یا کپسول در دسترس هستند (با تجویز پزشک) و یا مصرف مایعات حاوی مواد معدنی یا ویتامینهایی که نیاز بدن را تأمین میکنند. بعضی افراد اغلب در پاهای خود صدا احساس میکنند. پس از این کار باید کمی صبر کنید تا سوزش خفیفی در این نواحی احساس کنید. از لباسهایی که در اطراف مچ دست یا مچ پا تنگ هستند، اجتناب کنید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: